Aria unui triunghi care are o latura de 6 cm si inaltimea corespunzatoare ei de 5 cm este egala cu ... cm

2
daca triunghiul este echilateral cu l=6 si h=5 cm,atunci A=l*h/2=5*6/2=30/2=15
A=b*h/2 Adica A=15 cm patrati
multumesc

Răspunsuri

2014-01-26T15:39:31+02:00
30 cm ... vine  latura x inaltimea = 5 x 6=30  | : 2=15 cm
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T15:40:25+02:00
Inmultesti latura cu inaltimea si imparti totul la 2