1 . Alcatuiti propozitii in care cuvintele "a (se) destepta" si "a (se) inchina" sa fie folosite cu cate 3 sensuri.
2 .Formulati cate un enunt in care termenii : a croi,dulce,duios,glas si crud sa aiba si alte intelesuri decat in poezia "Desteapta-te romane! de Andrei Muresanu.
3 .Alcatuiti cuvantului inima alte adjective potrivite ca sens.
4 .Dati cate un exemplu de sinonim neologic pentru cuvintele: stapan,sabie,foc,crud.

Multumesc anticipat ! :)

2

Răspunsuri

2014-01-26T15:23:37+02:00
1.El s-a desteptat la ora opt.
In sfarsit s-a desteptat si Vlad.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T15:27:40+02:00
2)Maria ii croieste lui Mihai o haina.
Mierea are gust dulce.
Ana are un glas induiosator.
Mariana a ramas fara voce.
3) inima-cord,suflet
4.sinonimul neologic se refera la un sinonim mai nou,sau imprumutat din alte limbi.stapan-sir ;sabie-spata ;
Multumesc :)
cu placere
cu placere ..