Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T10:41:19+03:00
Subiect subanteles:
Mihai deseneaza/1 si canta/2
Maria invata/1 si scrie/2
Noi dansam/1 si cantam/2
Subiect inclus:
Invatam o poezie
Scriu la tabla
Repet poezia pentru serbare
99 4 99
nu prea am inteles cu berile alea
si cu 1/2
alea
Mersi
Am inteles
2014-05-21T10:42:37+03:00


INCLUS:

-ACOLO N-AM GASIT PE NIMENI

-CINE SE TREZESTE DIMINEATA DEPARTE AJUNGE

-MERG LA MUNTE


SUBINTELES:

-EL A MUNCIT MULT SI ACUM ESTE APRECIAT DE TOATA LUMEA

-ELEVUL INVATA SI SCRIE INTOTDEAUNA

-PLECI LA MARE CU PARINTII

39 4 39