Integrați în enunțuri următoarele onomatopee.
buf!, zdrang!, bâldâbâc!, șopa-șopa!, pleosc!, hapciu!.

2
Bu! scapa masinuta din mana....zdrang! cade butoiul....ceva de genu
Pleosc! broasca in apa......Hapciu! stranuta baiatul

Răspunsuri

2014-05-21T10:13:43+03:00
Buf ! a cazut cartea.
plesc! a inotat pestele.
hapciu. am stranutat.
imi pare rau dar nu le-am stiut pe celalalte.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T10:22:10+03:00
Pleosc, se auzi deodata in spatele meu.Hapciu,asta e semnul ca am racit.Mircea mergea sopa-sopa pentru a se furisa afara din camera lui.La strand,mereu in jurul meu se aude baldabac.Zdrang,se auzi zavorul la poarta.Buf,na ca mi-am spart si telefonul.
6 5 6