Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T08:36:53+03:00
VACA
-hrana:este animal ierbivor rumegator
-dentitia: incisivi pe mandibula,pe maxila lama cornoasa ,caninii lipsesc,masele
-stomacul:are patru camere:burduf ,ciur,foios,chiag
CALUL
-hrana-animal ierbivor nerumegator
-dentitia:incisivi pe maxila si mandibula,canin nefunctional,masele
-stomacul:unicameral 
-intestinul subtire :are 20 de m
2014-05-21T09:06:53+03:00

VACILE/BOVINELE:

-SUNT RUMEGATOARE SI CONSUMA CANTITATI MARI DE NUTRETURI

-STOMACUL ARE PATRU COMPARTIMENTE:BURDUS,CIUR,FOIOS,CHEAG

-AU 32 DE DINTI,DINTRE CARE INCISIVII DE PE MAXILARUL INFERIOR SUNT IN NUMAR DE 8


CAII/CABALINELE:

-MAMIFER ERBIVOR

-ARE UN STOMAC FOARTE MIC

-DENTITIA PERMANENTA ESTE DISTRUSA INTRE 5-9 ANI

-INTESTINUL:20

3 3 3