Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T14:58:42+02:00
Delta m= este folosit pentru aflarea diferenta dintre masa finala si masa initiala.
Delta t=este folosit pentru a afla diferenta dintre temperatura finala si cea initiala printr-un proces.
Sper ca te-a, ajutat.
daca esti la unitatea de invatare miscare si repaus si viteza delta t poate reprezenta intervalul de timp in care se desfasoara o actiune(tf-ti) diferenta intre momentul final cand se termina o actiune si momentul initial cand incepe aceasta.
2014-01-26T15:24:09+02:00
Delta m se foloseste pentru aflarea diferentei dintre cele 2 mase - cea finala si cea initiala, iar delta s se foloseste pentru aflarea diferentei dintre cele 2 temperaturi - cea finala si cea initiala
atentie cel care a intrebat vorbeste despre traiectorie deci nu stiu de ce ar fi variatie de temperatura cred car trebui sa precizeze clasa in care este.