Fie triunghiul isoscel ABC cu AB=AC=4cm. Daca mediatoarea laturii [AB] intersecteaza latura [BC] in punctul E si perminetrul triunghiului ABE este egal cu 14 cm , atunci lungimea segmentului [BE] este egala cu :

A) 4 cm
B)5CM
C)6 cm
D)7cm

Stiti unde trebuie pozitionat E pe desen? Va rog ajutorr

2
punctele de pe mediatoare sunt egal departate de extremitatile segmentului. deci AE=EB=a; a + a+4 =14; 2a = 10; a=5

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T01:00:37+03:00
2014-05-21T01:32:19+03:00
Punctele de pe mediatoare sunt egal departate de extremitatile segmentului. deci AE=EB=a; a + a+4 =14; 2a = 10; a=5
2 3 2