3) Un triunghi isoscel are doua unghiuri cu măsura de 40°, iar lungimile a doua laturi sunt a si b cu a≠b. Scrieți in functie de a și b perimetrul triunghiului știind ca a este lungimea laturii opuse unghiului de 40°.

VA ROG SA MA AJUTAȚI!

2

Răspunsuri

2014-05-21T00:24:16+03:00
Latura care se opune unghiului de 40 este una dintre laturile congruente ale triunghiului si deci perimetrul este 2a+b
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T00:26:24+03:00
Un triunghi isoscel are doua unghiuri cu măsura de 40°, iar lungimile a doua laturi sunt a si b cu a≠b. Scrieți in functie de a și b perimetrul triunghiului știind ca a este lungimea laturii opuse unghiului de 40°

Daca a este latura opusa unghiului de 40
°, atunci inseamna ca exista 2 laturi cu valoarea a (sunt 2 unghiuri de 40°) => P = 2a + b

3 5 3