Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-21T00:08:49+03:00
Ar fi tacut= verb predicativ (conditional optativ )
un taran= substantiv comun articulat cu articolul nehotarat un
patru= numeral cardinal
despre=prepozitie simpla
si= conjunctie copulativa
tot= pronume nehotarat

1 5 1
2014-05-21T00:48:36+03:00

ar fi facut=auxiliar

un taran=subst comun simplu

patru=numeral cardinal

despre=prepozitie simpla

si=conjunctie coordonatoare/subordonatoare copulativa

tot=pronume nehotarat