Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T23:42:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Tacerea naturii m-a nelinistit.
14 4 14
2014-05-21T00:55:31+03:00
Am suspinat,spargand tăcerea muta a naturii.
4 4 4