Răspunsuri

2014-05-20T23:21:14+03:00
Bisectoarea este egala cu latura opusa,iar unghiurile formate de bisectoare si latura opusa sunt congruente⇒ triunghiul este isoscel
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T23:42:41+03:00
 fie Δ ABC  si BD bisectoarea ughiului B 
ΔABD≡ΔBDC deoarece
BD≡BD latura comuna
m(ABD)=m(DBC) , AD bisectoare
m(BDA)=m(BDC) din ipoteza
triunghiurile fiind congruente ⇒AB≡BC deci ABC triunghi isoscel
2 5 2