Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T23:21:53+03:00
Se insiruia = verb predicativ , conjugarea iv , mod indicativ , timp imperfect , nr sg , pers 3 , f .s P V 
purtau = verb predicativ , conjugarea 1 , mod indicativ , timp imperfect , nr . pl , pers 3 , f.s P V 
s-au indreptat = verb predicativ , conjugarea 1 , mod indicativ , timp perect compus , nr . pl , pers 3 , f.s P V 
2 5 2
2014-05-20T23:31:53+03:00
Se insiruia = verb predicativ si personal , conjugarea IV , diateza reflexiva ( cu pronumele reflexiv in acuzativ : ” se ” ) , mod indicativ , timp imperfect , persoana a II-a , f. afirmativa
purtau = vb. predicativ si personal ,conjugarea I , diateza activa , mod indicativ , timp imperfect , persoana a III-a , forma afirmativa
(s-)au indreptat = vb. pred. si pers. , conjugarea I , diateza reflexiva ( cu pron reflexiv in acuzativ : ” s ” ) mod indicativ , timp perfeect compus , persoana  III-a , forma afirmativa


1 5 1