Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T22:44:00+03:00
A fost-verb predicativ sau auxiliar,aflat la un mod predicativ(indicativ),timpul perfect compus
era-verb predicativ sau auxiliar,aflat la un mod predicstiv(indicativ),timpul imperfect.
aici depinde de context daca e predicativ sau auxiliar...daca se poate inlocui cu un vb este predicstiv,iar daca nu auxiliar.:)
2014-05-20T22:58:46+03:00
A fost= verb predicativ, modul indicativ, timpul trecut, perfectul compus, pers.III, nr.sg, conjugarea aIV
era=verb predicativ, modul indicativ, timpul trecut, imperfect, persIII, sg, conjugarea IV
a fost -verb predicativ si era verb predicativ
da, pentru ca este verbul a fi la timpul imperfect si perfectul compus, si verbele la timpurile personale sunt verbe predicative
Da,dar poate fi si copulativ,depinde de context!