Răspunsuri

2014-05-20T22:57:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Raportul razelor = 2a/a = 2

Raportul ariilor = = 4

Raportul volumelor = = 8

Fara calcule, valabil la orice figura geometrica in spatiu.
Incearca sa calculezi pentru 2cuburi cu laturile a respectiv 2a

Aceasta relatie trebuie stiuta ca tabla inmultirii.


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T23:03:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
\dfrac{A_s}{A_S}=\dfrac{4\pi a^2}{4\pi\cdot4a^2}=\dfrac14=\left(\dfrac{r}{R}\right)^2

\dfrac {V_s}{V_S}=\dfrac{\dfrac{4\pi a^3}{3}}{\dfrac{4\pi \cdot8a^3}{3}}=\dfrac18=\left(\dfrac{r}{R}\right)^3
1 5 1