Răspunsuri

2014-05-20T22:22:36+03:00
M (unghiului C)=180-90-60=30 grade Din teorema unghiului de 30 de grade => AB=BC/2 => BC=2*AB=2*6=12 cm Din teorema lui Pitagora => BC^2=AB^2+CA^2 12^2=6^2+CA^2 CA^2=144-36 CA=radical din 108 CA=6 radical din 3 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T22:27:24+03:00
Daca A=90 de grade si B=60 de grade=> C=30 grade
intr-un Δ dreptunghic cateta careia i se opune unghiul de 30 grade este jumatate din ipotenuza => AB=BC pe 2  6=BC pe 2 => BC=12
Daca P ∈ [ BC ] , astfel incat [ BP ] ≡ [ PC ] si BC=12 => BP=PC=6
daca AP taie segmentul BC in 2 jumatati egale=> AP=mediana 
Mediana corespunzatoare ipotenuzei este jumatate din ea=> AP=6
AP=6
AB=6
PB=6   => ΔABP = echilateral
2 5 2