Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:59:30+03:00
Nu. Noi este pronume.
vom este verb auxiliar care ajuta la formarea verbului "vom culege".
Verb a culege conjugat la viitor:
eu voi culege
tu vei culege
el/ea va culege
noi vom culege
voi veti culege 
ei/ele vor culege
2014-05-20T22:02:17+03:00
NU...vom nu este pronume este verbul auxiliar care ajuta la formarea timpului viitor
1 5 1