Răspunsuri

2014-05-20T21:40:30+03:00
Pai locul e in tren
personajele: D-l Goe , cele 3 doamne , conductorul "uratul"

cand scrii situatia initiala ..scrii ce se intampla pana pierde biletele
pierderea biletelor schimba situatia initiala ..iar restul povestesti
Multumescc :**
n-ai pentru ce
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:47:41+03:00
Loc: gara,tren, Bucuresti
Personaje: Goe, tanti Mita,mama mare si mamitica
Situatia initiala ;"tânărul Goe" este dus la București, cu prilejul sărbătorii naționale de la 10 Mai, ca să nu mai rămână repetent și anul acela
Succesiunea intamplarilor: Așteaptă nerabdător sosirea trenului, pe peronul gării din urbea X. Nerăbdător și obișnuit să poruncească și să i se facă pe plac, Goe comandă încruntat ca trenul să soseasca mai repede. Intr-un final ajunge trenul,acolo face multe probleme.
Final: Ajung doamnele cu Goe la Buccuresti .Ele cer sa fie duse la "bulivard"



8 5 8