Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:58:25+03:00
intră aici: dă copy&paste
http://manipulareaomenirii.blogspot.ro/2011/04/teoria-evolutionista-formulata-de.html
sper că te-am ajutat....cup :)
3 5 3
2014-05-20T22:00:16+03:00
Scrie despre teoria lui Charles Darwin (teoria potrivit careia ne tragem din maimute).
Si sustine (daca esti adepta a teoriei lui Darwin) sau nu (daca esti adepta a teoriei creationiste) aceasta teorie in functie de convingerile pe care le ai.
1 4 1