Am nevoie de cateva zile importante ale frantei inpreuna cu data sarbatoriri.
(ex:ziua frantei-14 iunie,ziua francofoniei-20 martie).
am de facut un tabel,si nu mai stiu alte zile inafara de cele din exemplu! :( va rog sa ma ajutati.le multumesc celor care incearca,cel putin cu o zi importanta.
P.S. :zilele trebuie sarbatorite in special in franta(nu pastele,craciunul,etc.)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:47:14+03:00
1 ianuarie- jour de l'an
1 mai-fete du travail
8 mai -capitulation de l'Albomagne
14 iulie-fete nationaleFrancaise
15 august-Assomption
25 decembrie-noel
21 iunie-fete de la musique
31 octombrie-halloween
4 noiembrie -armistice
1 noiembrie-la toussaint
9 aprilie-lundi de paques

1 5 1
2014-05-20T21:48:37+03:00
Ultima duminica din mai - ziua mamei
prima duminica din octombrie - ziua familiei
ziua militarilor in retragere- 11 noiembrie
sarbatoarea muzicii - 21 iunie
iar in perioada august noiembrie au loc numeroase sarbatori ale vinului
1 5 1