Stiti cand sa nascut Mihai Eminescu?
Stiti cand este Constantin si Elena?
Cine stie BRAVO
Cine nu stiescrie Nu STIU!
Raspuns macar la 1

Bafta!!!

2
BRAVOO LA TOTIIIIIII!!!
Comentariul a fost şters
Maine Constantin si Elena
Comentariul a fost şters
Constantin si elena este pe 21 mai (azi),iar Mihai Eminescu s-a nascut in 1850 (15 ianuarie)

Răspunsuri

2014-05-20T21:32:56+03:00
1. 15 ianuarie 1850
2. maine este 
Constantin si Elena (21 mai)
1. 15 ianuarie1850 (sub numele Mihai Eminovici) 2. Sf. imparati Constantin si Elena se sarbatoresc pe 21 mai
Cel mai inteligent răspuns!
  • crx
  • Începător
2014-05-20T21:33:38+03:00
Constantin si elena este maine , iar Mihai Eminescu este nascut pe 15 ianuarie 1850 
3 5 3