Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:13:59+03:00
Imi amintesc prima zi de scoala , de parca ar fi fost ieri . Stiu si acum cu ce pasi repezi mergeam spre scoala alaturi de mama mea care era emotionata pentru mine . Eram voioasa si cu ghiozdanul in spate , eram cel mai fericit copil deoarece stiam ca imi voi revedea prietenii si voi avea atatea sa le povestesc si ei sa imi povesteasca mie . Imi amintesc ca atunci cand am intrat in curtea scolii , ea era plina de elevi , profesori , parinti , si pe acolo prin multime erau si colegii mei alaturi de invatatoarea mea . Cu totii asteptam cu nerabdare reinceperea scolii .
Deschiderea a decurs frumos si repede , noi am intrat in scoala dupa cei mai mici ca noi . Cand am intrat in scoala , am realizat cat de mult mi-a lipsit . Dar si mai tare am observat lipsa ei , abia atunci cand am intrat in sala de clasa , si am vazut manualele pentru noul an scolar aranjate pe banci , si pe tabla scria un calduros ,, Bine ati revenit ! " . Doamna invatatoarea ne-a spus aceeasi poveste cum trebuie sa punem coperti manualelor si sa le etichetam si sa avem grija de ele . Aceeasi poveste cum carnetul este oglinda elevului si trebuie sa avem numai calificative frumoase , ca ea sa ramana curata mereu .Dupa toate acestea am iesit in curtea scolii , si am inceput sa alerg cu colegii mei prin curte , sa radem , sa ne spunem unii altora de vacanta noastra de vara .
Prima zi de scoala , intotdeauna o voi tine minte , deoarece e revederea cu ceva drag mie .
O am din caietele din clasele mici,nu stiu daca e de pe net.Am mai raspuns la intrebari de genul si s-ar putea ca cineva sa o fi pus pe net,ceea ce imi displace,dar da,eu am scris-o :)
mersi mult chiar mai ajutat
Cu ce mai mare placere.Daca nu te deranjez il poti face cel mai bun.Mersi anticipat :)
l-am facut ;3
Ba nu :)
2014-05-20T21:33:14+03:00
Imi amintesc cu bucurie prima zi de scoala. Parca ieri stateam uluiti privind scoala. O cladire frumoasa si maiestoasa. Imi amintesc primi pasi in curtea scoli, privind cu uimire ce mare era, si cand am intrat in scoala am vazuto pe dascalita noastra (spui cum o cheama ) O femeie speciala, draguta si cea mai buna doamna ! Imi amintesc prima ora petrecuta cu ea ! Prima zi de scoala a fost speciala de oarece am intalnito pe doamna noastra (ii spui numele) am cunoscut copiii noi, si m-am reintalnit cu cei de la gradinita ! Aceea zi a fost cea mai frumoasa zi din viata mea pentru ca mi-am facut prieteni noi !
2 3 2