Răspunsuri

2014-05-20T21:12:53+03:00
Narațiunea este modul de expunere, specific genului epic, prin care se relateaza (povesteste) cuiva (ascultător/cititor) un fapt, eveniment, întâmplare sau o succesiune de fapte, evenimente, întâmplări, reale sau imaginare, care sunt atribuite unor personaje sinprezentate intr-o desfasurare gradata.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:15:38+03:00
Naraţiunea este modul de expunere, specific genului epic, prin care se povesteşte cititorului fapte, evenimente, întâmplări, reale sau imaginare, care sunt atribuite unor personaje.
6 4 6