Răspunsuri

2014-05-20T21:12:07+03:00
1.Limba oficiala este engleza(America de Nord)
2.State democratice.
3.Sunt colonii engleze.

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:13:23+03:00
1) Austalia este mai aproape de Asia iar Africa de Europa Asia America de Nord si de Sud.
2)Austalia este aproape de oceanul pacific si Indian si este aproape de marea Chinei de Sud
Africa este aproape de oceanul indian atlantic si aproape de marea Mediterana Rosie Caspica si Neagra
4 4 4