Răspunsuri

2014-05-20T21:11:46+03:00
A+b+c=81
a+b=51

c=81-51=30kg
30-2=28kg mere

b+c=42
b=42-30
b=12
12-2=10kg mere

a=51-12
a=39kg
39-2=37kgmere
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-20T21:13:13+03:00
1. Cat cantareste al treilea cos ?
  81-51=30
2. Cat cantareste primul cos ?
  81-42=39
3. Cat cantareste al doilea cos ?
  51-39=12
4. Cate kg de mere are primul cos ?
  39-2=37
5. Cate kg de mere are al doilea ?
  12-2=10
6. Cate kg de mere are al treilea cos ?
  30-2=28 

R: 37; 10; 28.
2 5 2