Funcţia sintactică a următoarelor cuvinte din text:Funcţia sintactică a
următoarelor cuvinte din text: „scuturând”; „a lui”; „îi”.
Scuturând din a lui
poale lungi şi repezi meteori.





Şi la lupte sângeroase pe români
îi deşteptau.

2
2 raspunsuri diferite care este bun :))

Răspunsuri

2014-05-20T21:04:56+03:00
Scutarand-adv de mod
a lui-atr. pron. gen.
ii-c.d.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:04:58+03:00
Scuturand= adverb de mod
a lui =atribut pronominal genitival
ii=CD
1 5 1