Răspunsuri

2014-05-20T21:01:30+03:00
In primul rand opera lirica este in versuri ,opera epica are personaje si momentele subiectului  si  la opera lirica sentimentele gandurile si ideile ale autorului sunt exprimate in mod direct prin intermediul eului liric si al figurilor de stil iar la opra epica sentimentele gandurile si ideile sunt exprimate in mod indirect prin intermediul personajelor si al actiunii
si la opera lirica sentimentele gandurile si ideile ale autorului sunt exprimate in mod direct prin intermediul eului liric si al figurilor de stil iar la opra epica sentimentele gandurile si ideile sunt exprimate in mod indirect prin intermediul personajelor si al actiunii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T21:02:01+03:00
Opera epica -sentimentele autorului sunt transmiseindirect prin intermediul actiunilor,personajel
opera lirica-sentimentela autorului sub transmise direct 


:*

1 5 1