Latura unui romb este de 15 cm . Afla perimetrul . Si mai am 1 ex . Latura unui romb este un sfert din latura uniui patrat cu perimetrul de 360 m . Afla perimetrul rombului .

2
ok
vezi ca ai mai jos doua rezolvari facute(a lui JrrVladutz e mai explicita)
bn
ms oricum
15x4=60 cm (perimetrul rombului)

Răspunsuri

2014-05-20T20:56:57+03:00
1. P= lX4= 15x4=60CM
2.Ppatratului= Lx4=360m => l=360:4=90metri
latura rombului= 90/4= 22,5m Prombului= 22,5mx4= 90Metri
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T20:57:40+03:00
Latura unui romb este de 15 cm . Afla perimetrul .   
P = 4xlatura = 4x15 = 60 cm

Latura unui romb este un sfert din latura uniui patrat cu perimetrul de 360 m. Afla perimetrul rombului.
Notam:
- L: latura patrat
- l: latura romb
Perimetru patrat:  4xL = 360 => L = 360/4 => L = 90 cm
Latura unui romb este un sfert din latura unui patrat => 
l = L/4 = 90/4 => l = 22,5 cm

Perimetru romb = 4xl = 4 x 22,5 = 90 cm