Răspunsuri

2014-05-20T20:39:53+03:00
Spune intreaga propozitie te rog ;) 

nu prea e urgent
da e shi verb
se gandi- predicat verbal,(inf. a (se) gandi , pers. a III, nr.singular, conjugarea a III
pa-pa trebuie sa plec!! sper ca te-am ajutat catushi de putzin!!
da ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T20:40:31+03:00
Scrie propozitia , asa nu potzi shti care este functia sintactica!!
el e pronume persona;l
stiu
dar mil poti analiza
da stai putzin
ok