Răspunsuri

2014-05-20T20:32:49+03:00
La romb sunt diagonalele. asa stiu =)))))))) sunt 2 
scrie exercitiul
Rombul are.......axe de simetrie. Doar nu e 0
Ce știm despre romb?
Proprietăţi:
– rombul are toate laturile congruente;
– într-un romb unghiurile opuse sunt congruente;
– diagonalele rombului sunt: perpendiculare, bisectoare, se înjumătăţesc şi axe de simetrie;
– rombul are doua axe de simetrie (diagonalele rombului). Poftim sper sa te ajute :*
mersi :*
npk :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T20:33:02+03:00