Răspunsuri

2014-05-20T20:25:07+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T20:26:45+03:00
-are caracter obiectiv
-contine relatarea unor informatii
-are scopul de a informa
-comunicarea este clara, concisa, cu posibilitate redusa de interpretare
-limbajul este standard, riguros, cuvintele sunt folosite cu sens propriu
-cuvintele sunt specializate, specifice domeniului profesional caruia ii apartin