Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T20:13:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cu - prepozitie simpla

florile-substantiv comun simplu

-i=pronume personal

ce=pronume relativ

rad=verb predicativ

in =prepozitie simpla

soare=substantiv comun simplu
2014-05-20T20:15:10+03:00
Cu -propoziție simpla Florile - substantiv comun I -pronume personal Ce - pronume relativ Rad - verb predicator În -propoziție simpla Soare -substantiv comun