Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:53:17+03:00
Mereu cand privesc muntii fagarasi( poti pune altceva) mai impresionat. Sunt extrem de frumosi in luminile aramii ale soarelui si-mi incanta inima de bucuri culorile vii ale lor. Sa nu mai vorbim de inaltimile spectaculoase si de toate secretele ascunse in el......poti continua tu daca vrei:-) :-) 
3 3 3
2014-05-20T19:55:51+03:00
La poalele mintilor un parau limpede stralucea in lumina soarel. Nu se auzea nimic,nici un sunet nu deranja somnul adanc al padurii.Privelistea era atat de frumoasa de parca maini maiestre si-ar fi luat paleta de culori si ar fi pictat-o. Era atat de rapitoare privelistea  incat ai fi zic ca natura  iti pune o salba de margaritare pe o tava de smarald sub ochi.
1 5 1