buna ma puteti ajuta sa imi dati idei pentru un desen cu tema nu poluati_(trebuie sa fac un desen cu ape paduri poluate)

2
Pai ai putea sa imparti foaia in jumatate si pe o jumatate sa faci o padure cu cofaci uscati,cioturi si un lac negru sau albastru inchis cu pesti morti langa iar pe cealalta jumatate sa faci o padure verde nepoluata si lacul albastru deschis cu o caprioara care mea apa succes!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:46:48+03:00
Pai Incearca sa faci un rau de exemplu care este gri cu gunoaie in el si sa-i faci o fata trista . 
La o padure poti face un peisaj de padure cu cativa copaci si multe cioturi 
Succes !
1 5 1
2014-05-20T19:47:12+03:00
PAI POTI FACE O PADURE CU DESEURI SI LANGA UN LAC CU PESTI MORTI
1 5 1