Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:48:31+03:00
  O vară de neuitat a fost acum un an , moment în care , pe plajă , au fost aruncate din aer diverse colaje , de aviatori români şi nu numai ..eram acolo şi aşteptam clipa ..in sfârşit a venit .priveam spre cer şi vedeam clar imaginea mirifică . Apoi am alergat de-a lungul litoralului şi am simţit fiori reci ,    fiindcă şi curenţii oceanici veneau din nord . 
1 5 1
2014-05-20T19:55:08+03:00
Am fost acum doua săptămâni la casa bunicilor. Mergând pe drum am văzut o casa frumoasa pe care nu o mai văzusem pana atunci . După ce am ajuns la bunica Iam spus de acea casa , iar ea mia răspuns ca s-au mutat aici o familie din Baia mare . Eu cu bunica am decis sa îi vizitam casa , așa ca am copt o prăjitură deoarece nu puteam veni cu mana goala . După vizita neam dar seama ca e o familie cum se cade .
1 1 1