Un triungi are doua laturi de acelasi lungime si au fiecare cate 12 cm , iar a treia latura este cu 8 cm mai mare . Cati cm are perimetrul triunghiului ? Eu cred ca este asa : 12 ori 3 = 36 si dupaia 36 + 8 = 44 asa cred eu

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:45:50+03:00
Un triungi are doua laturi de acelasi lungime si au fiecare cate 12 cm , iar a treia latura este cu 8 cm mai mare .      Cati cm are perimetrul triunghiului ?

daca are 2 laturi egale si au cate 12 fiecare cate 12cm => latura1 = latura2 = 12
iar 
a treia latura este cu 8 cm mai mare, adica latura3 = latura1 + 8 = 12 + 8 = 20

P = l1 + l2 + l3 = 12 + 12 + 20 = 44
2 5 2
2014-05-20T19:46:47+03:00
12 * 2 = 24 cm suma celor 2 laturi egale, fiecare latura este de 12 cm
12 + 8 = 20 cm cea de-a 3-a latura
P    24 + 8 = 32 cm
care
12 * 2 = 24 cm suma celor 2 laturi egale, fiecare latura este de 12 cm
12 + 8 = 20 cm cea de-a 3-a latura
P 24 + 20 = 44 cm
care e acelasi lucru cu ce ti-am explicat mai sus
aha ms
cu placere