Răspunsuri

2014-05-20T19:38:59+03:00
Fie a, a+1, a+2, a+3 si a+4 nr. 
a+ a+1+a+2+a+3+a+4= 5a +10
5a+10=52
5a= 42
a= 42:5=8,4
a+1=9,4
a+2=10,4
a+3=11,4
a+4=12,4
Nu am voie cu virgula dar ms
atunci le faci cu fractii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T20:02:26+03:00
A   __/
b  __/__/
c  __/__/__/
d  __/__/__/__/
ma mai gandesc si revin




mam gandi si am revenit
52 - 12 = 40 = 4 parti egale 40/ 4= 10 10 = a b = 10+2= 12 c = 12+2 =14
d = 14+2=16
10 + 12+ 14 +16 = 52 imi pare rau pentru intarziere