Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:28:36+03:00
Noi stapanim pamantul ce ne inconjoara din toate partile . Noi , oamenii , traim pe acest pamant care ne ajuta la bine si la greu ...
10 4 10
2014-05-20T19:40:59+03:00
     Stuctura dată poate face referire şi la faptul că fiecare dintre noi stăpâneşte în mod egal pământul , dar şi la faptul; că o vorbă cerescă spune că ' din pământ ne tragem , în pământ nu vom întoarce . ' Suntem seminţe pentru că pe el trăim , pe el ne desfăşurăm activităţile necesare întreţinerii ..Suntem conştienţi de situaţia avută , suntem darnici faţa de întreţinerea obiectului proprietăţii ..tot nişte seminţe suntem întrucât pe aceasta suprafaţa creştem , aceasta suprafaţa ne şi menţine creştera prin roade .
10 4 10