___ the club ! You'll ___, it a lot .
They ___ another ____ to help because the soil was hard .
He broke his leg so his _____ was soon over .
VA ROG SA TRADUCETI SI TEXTUL SI SA PUNETI CUVINTELE

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:18:18+03:00
Falcă ,  se fierbe    , bucurie ,    a  numit ,      Se bucură,        sol,       alătura
jaw ,    boil ,               joy ,       called ,               enjoy ,       soil   , join
1 5 1
2014-05-20T19:19:51+03:00
Jaw - falca 
Boil - fierbere 
joy - bucurie 
called - denumit 
enjoy - se bucura 
soil - sol 
join - alatura 
Sper sa fie corect !