1. Rezolvati problema ( este la lectia unitati de masura pt. timp )
Cand s-a nascut Ancuta , mama sa avea varsta de 4 ori mai mare decat varsta pe care o are acum Ancuta .
Ce varsta are acum mama Ancutei , daca astazi Ancuta a implinit varsta de 8 ani ?
P.S : vreau ca problema sa se rezolve cu intrebari pt. clasa a patra
Mersi !

2

Răspunsuri

2014-05-20T19:10:26+03:00
In primul rand faci 4*8=32 varsta mamei cand s-a nascut Ancuta, apoi adaugi 8 (32+8=40) ca sa afli ce varsta are acum mama

:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:21:47+03:00
Cand s-a nascut Ancuta , mama sa avea varsta de 4 ori mai mare decat varsta pe care o are acum Ancuta .
Ce varsta are acum mama Ancutei , daca astazi Ancuta a implinit varsta de 8 ani ?

Prima data calculam varsta mamei cand s-a nascut Ancuta: 8x4 = 32
Apoi adunam la varsta mamei inca 8 ani => 32 + 8 = 40 ani varsta de acum a mamei