Buna! Sunt la intensitatea curentului electric la fizica si am invatat uniatea de masura A=amper. Stiti ce inseamna mA??? Urgent va rog!

2
miliamperi
Unitatea de masura mai mica decat Amperul
1mA = 0.001A
Miliameri

Răspunsuri

2014-05-20T19:00:02+03:00
    mA inseamna miliAmpermetri
Ampermetru este instrumentul cu care se masoara amperii!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T19:32:40+03:00
1mA = 0.001A = 10⁻³A
1μA = 0.000001A = 0.001mA = 10⁻⁶A
1pA = 0.000000001A = 0.001μA = 0.000001mA = 10⁻⁹A
1 5 1