Explicati folosirea vircule:

Din secventa "Draga Relu,

Am aici problemele lui Blaga si antologia" ...

Si sa construiti un enunt in care cuvantul"le" sa aiba functie sintactica de complement indirect.

2

Răspunsuri

2014-05-20T18:26:01+03:00
Virgula este folosita datorita formulei de adresare

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T18:27:23+03:00
1.In secventa ,,Draga Relu, am aici problemele lui Blaga si antologia'' s-a folosit cratima pentru a desparte forma de adresare ''draga Relu'' de restul propozitiei

2.Cartile i le dau maine.
2 5 2