Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T18:19:37+03:00
Numeral: El este AL DOILEA.
adectiv: Cartea Mariei este INTERESANTA. 
pronume: Cel mai bun copil la matematica din clasa, este EL.
locutiune adjectivala, imi pare rau dar nu am invatat inca.
4 4 4
  • Utilizator Brainly
2014-05-20T19:00:25+03:00
Pronume:
a)personal:Asta sunt eu.
b)posesiv:Pixul este al sau.
c)demonstrativ:Notele sunt acestea .
Dai cu ce pronume vrei ... eu ti-am dat 3 dintre ele.

Numeral:
a)cardinal:Aceasta cifra este 8.
b)colectiv:Trofeul este al amandurora.
c)fractionar:Aceasta este o doime din distanta parcursa .

Adjectiv:
a)propriu-zis:El este destept .
b)din verb la participiu:Exercitiul a fost facut .
c)din adverb:Acesta este bun .

Locutiune adjectivala:
Ana este cu judecata .

Sper ca te-am ajutaaat :D !



1 5 1