Răspunsuri

2014-05-20T17:55:24+03:00
745m=7450dm=74500cm=745000=mm=74,5dam
stiu
ca eu cand eream in clasele mici niciodata nam gasit xM=xDAM=xCM=xMM x=cu un numar Eu in clasele mici gaseam xM=xDM=xCM=xMM in carte
sau invers
Da...
dam inseamna - decametru si dm inseamna decimetru ,se cam incurca intre ele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T17:57:04+03:00
745 m=74,5 dam=74500 cm=745000 mm
Sper ca te-am ajutat!