Buna! hei am nevoie de definitia proportiilor derivate ma ajuta cineva? va rog frumos.

2
Comentariul a fost şters
pe wiki gasesti multe :))
DANKE :))))
Bitte schön!!!
proprietatea fundamentala a unnei proporti ........................ proportia este o egalitate de 2 rapoarte;in orice proportie produs mezilor este egal cu produsul extremilor

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T17:44:21+03:00
1. se pot obt. prop. derivate cu aceeai termeni
  a)schimbat extremii
  b)schimbat mezii
  c)inversand rapoartele
2.cu alti termeni
  a)adunarea numitorilor i numaratorilor
  b)scaderea numitorilor si numaratorilor
  c)adunarea numitorilor la numaratori si invers
  d)caderea numitorilor la numaratori sau invers
2 5 2
2014-05-20T17:46:22+03:00
PROPORTII DERIVATE.Intr-o proportie, produsul mezilor este egal cu produsul extremilor. Sper sa-ti fir de folos.
2 4 2