Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T11:30:09+02:00
Modul de expunere nu are o definiţie concretă; este un procedeu pe care îl foloseşte autorul pentru a se exprima fie direct, fie indirect.

Modurile de expunere sunt:
-la genul epic: naraţiunea, dialogul, descrierea
-la genul liric: monologul liric adresat, descrierea literară, confesiunea lirică
142 4 142
a intrebat ce inseamna , nu care sunt ! :)
adica dialog,monolog,descriere
s-a prins el :))
2014-01-26T11:30:10+02:00
Modul de expunere este felul, maniera în care autorul sau personaj
ul prezintă realitatea.
47 4 47