Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T17:18:46+03:00
Raport între dimensiunile unor obiecte, ale părților unui întreg sau între fiecare dintre aceste părți și întreg.
proportie sau procent sunt sininime

2014-05-20T17:18:48+03:00
O propozitie este o inbinare de mai multe valori morfologice(cuvinte )care are la baza un subiec si un predicat.
multumesc
scuze ma gandeam la propozitie. O proportie reprezinta o egalitete intre 2 obiecte masuri,
NU-I NIMIC MERSI ORICUM :)