Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T16:54:15+03:00
Functia sintactica.
Pt verbele la moduri personale-predicat
Pt verbele la moduri nepersonale-atribut, complement, subiect
Prin metalimbaj un verb poate deveni si subiect.
Valoarea e functia sintactica.
multumesc
Adica, functie sintactica, functie in propozitie: subiect, predicat, atribut, complement.
2014-05-20T16:54:42+03:00
Valoarea sintactica este functia sintactica
Adica, functie sintactica, functie in propozitie: subiect, predicat, atribut, complement.
mersii