Ce inseamna ''bent''.Am cautat pe google translate si cica inseamna fost,dar participiul trecut al verbului a fi este been.Help!

2
Ca adjectiv: Îndoit, aplecat, curbat, plecat, incovoiat, cocârjat, gârbovit, adus, îmbârligat. Ca substantiv: tendinţă, înclinare, curbură, cotitură
forma a doua sau a treia a verbului a indoi

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T10:59:19+02:00
2014-01-26T11:00:27+02:00
Bent : indoit , aplecat
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters