Răspunsuri

2014-05-20T16:49:24+03:00
Nuvela este o specie în proză a genului epic, de dimensiuni medii, cu un singur fir narativ, cu personaje numeroase, caracterizate complex, urmărite de-a lungul unui timp mai îndelungat şi în locuri diferite. În nuvelă se folosesc toate modurile de expunere, predominând naraţiunea.(mai ample decat ale schitei,dar mai mici decat ale romanului).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T16:51:12+03:00
1. Def nuvelei.
2. Explici actiunea
3.Cauti epitete fig de stil monolog etc
4. neologisme, arhaisme,regionalisme.
5. firul narativ
6. conflictul intre personaje
7. personaje principale\secundare, negative\pozitive :) 
8. Prin toate acestea prezentate sustin ca opera citata este nivela :) 
si daca nu vreau?e destul atata nu?
da
daca e doar un fragment,cam tot asa fac nu?
da dar faci doar partea din fragment nu intreaga opera
si cam cate figuri de stil trebuie sa iau?