Răspunsuri

2014-05-20T16:38:25+03:00
Incepe de la ideea ca  -4mx+8=-4m in continuare da partea necunoscuta de o parte si raspunzi...

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T16:45:44+03:00
M apartine graficului⇔f(m)=-4m
-4m*m+8=-4m
-4m²-4m+8=0
m²+m-2=0
Δ=1-4*1*(-2)=9
x₁₂= \frac{-1+- \sqrt{9} }{2} = \frac{-1+-3}{2}
m₁=2, m₂=-1
deoarece m∈N*⇒m=2
-4m*m+8=-4 ? sau -4m-m+8=4m ?
nici nici eu am scris -4m*m+8=-4m ii dau lui x valoarea m